Kan vi hjelpe?
Truestory serviceteam
Enten om du trenger å bestille, bytte, forlenge, få refundert eller har andre utfordringer, er vi klare til å hjelpe deg. Over 300 000 eventyrlystne personer har allerede deltatt i Truestory-opplevelser, og vi ønsker å forsikre oss om at du får en god opplevelse.
Få hurtig hjælp
Book dato
Book en dato for din opplevelse med et opplevelsesbevis.
Bytt opplevelse
Hvis du heller vil ha en annen opplevelse, kan den byttes her.
Refusjon
Gjennomfør en refusjon av ditt kjøp.
Saldo på gavekort
Sjekk saldoen på ditt Truestory gavekort
Er du vert?
Finn hjelp som vert i Host Help Center
Svar på ofte stilte spørsmål
Selvsagt! Vi har mye erfaring med gavekort til medarbeidere og ansatte, så ta gjerne kontakt med oss om du er interessert, eller om du lurer på noe.
Du kan sende oss en mail til [email protected] eller lese mer her.
Alle våre opplevelsesgaver er gyldige i 24 måneder (med mindre annet er spesifisert). Er opplevelsesgaven din nær utløpsdato kan du sende oss en beskjed med ønske om forlengelse her.
Hvis du ikke allerede har en aktiv booking, har du valgfrihet blant alle opplevelser. Når du velger en annen opplevelse, vil du bli varslet om verdien av din eksisterende opplevelse og kan deretter fortsette. Hvis din nyvalgte opplevelse er dyrere, vil du til slutt bli bedt om å betale prisforskjellen. Hvis din nyvalgte opplevelse er billigere, sender vi deg et Truestory-gavekort med differansen, som du fritt kan bruke på vår plattform. Vi vil selvfølgelig også sende deg en ordrebekreftelse med din nye opplevelse og en lenke for å løse den inn. Din nye opplevelse er gyldig i 24 måneder fra den dagen du bekrefter valget ditt.
Våre samarbeidspartnere gjør alt de kan for å sikre at du kan komme ut og oppleve. Det kan likevel oppstå uforutsette hendelser, der avlysning er eneste alternativ. Hvis det er tilfelle for deg har du naturligvis mulighet for å booke en ny dato. Du kan booke på ny her eller ved hjelp av opplysningene på baksiden av ditt opplevelsesbevis. Hvis det ikke er noen nye datoer tilgjengelig, må du gjerne skrive deg opp på ventelisten vår. Vi er i konstant dialog med alle samarbeidspartnere angående nye datoer, så du kan dra på opplevelsen din så snart som mulig.
Skriv deg på venteliste ved å finne opplevelsen på plattformen vår:
- Velg: 'Hvor og når' under bildet
- Velg: 'Få beskjed når det er nye datoer'
- Registrer e-posten din
Kan jeg få refusjon?
Vi følger gjeldende regler for netthandel og tilbyr alltid refundering 14 dager fra kjøpsdato. Er det tilfelle for deg kan du be om om refundering her. Ellers tilbyr vi naturligvis ombooking til en ny dato. Du kan booke på ny ved hjelp av opplysninger på ditt eksisterende opplevelsesbevis eller her.
Hvis det er mer enn 3 dager til opplevelsen din kan du endre bookingen ved å ta kontakt på mail til [email protected] eller via telefon 219 51 327.
Det kan være enkelte unntak f.eks. ved overnattinger. Dette vil informeres om under “praktisk informasjon”.
Hvis det er mindre enn 3 dager til opplevelsen, kan bookingen i utgangspunktet ikke endres. Opplevelser krever ofte forberedelser som innebærer utgifter som må dekkes, og du kan derfor ikke få pengene tilbake for en tapt opplevelse.
Vi opplever dessverre at ordrebekreftelsene våre havner i kundenes spamfilter. Sjekk gjerne der først. Det kan også være at det er en liten skrivefeil i mailadressen, eller at det simpelthen har vært en kortvarig feil på plattformen vår da du bestilte. Skriv gjerne til oss med valgt opplevelse, ditt navn og kjøpsdato, så sørger vi for å sende ordrebekreftelsen din på nytt.
Kontakt oss
Ring til oss
+47 21 95 13 27
Mandag: 09:30-11:30
Tirsdag: 09:30-11:30
Onsdag: Stengt
Torsdag: 09:30-11:30
Fredag: 09:30-11:30
Kontakt oss via e-post
Bedriftslokasjon
Tordenskiolds gate 2, 0160 Oslo
Truestory
Virksomhetsopplysninger
Calmeyers Gate 5
0193, Oslo Norge
Org nr.: 917 636 907