Du finner hjelp her
Svar på gode spørsmål
Våre samarbeidspartnere gjør alt de kan for å sikre at du kan komme ut og oppleve. Det kan likevel oppstå uforutsette hendelser, der avlysning er eneste alternativ. Hvis det er tilfelle for deg har du naturligvis mulighet for å booke en ny dato. Du kan booke på ny her eller ved hjelp av opplysningene på baksiden av ditt opplevelsesbevis. Hvis det ikke er noen nye datoer tilgjengelig, må du gjerne skrive deg opp på ventelisten vår. Vi er i konstant dialog med alle samarbeidspartnere angående nye datoer, så du kan dra på opplevelsen din så snart som mulig.
Skriv deg på venteliste ved å finne opplevelsen på plattformen vår:
- Velg: 'Hvor og når' under bildet
- Velg: 'Få beskjed når det er nye datoer'
- Registrer e-posten din
Kan jeg få refusjon?
Vi følger gjeldende regler for netthandel og tilbyr alltid refundering 14 dager fra kjøpsdato. Er det tilfelle for deg kan du be om om refundering her. Ellers tilbyr vi naturligvis ombooking til en ny dato. Du kan booke på ny ved hjelp av opplysninger på ditt eksisterende opplevelsesbevis eller her.
Hvis det er mer enn 14 dager til opplevelsen din har du mulighet for å booke om til en ny dag. Kontakt oss på info@duglemmerdetaldrig.dk eller på telefon 78 76 92 29, så hjelper vi deg med å finne en ny dato. Det kan være enkelte unntak f.eks. ved overnattinger, og det vil fremgå på den enkelte opplevelse under Viktig Viten. Hvis det er mindre enn 14 dager til opplevelsen, kan den i utgangspunktet ikke ombookes. Du er imidlertid velkommen til å kontakte oss, så undersøker vi gjerne saken for deg.
Alle våre opplevelsesgaver er gyldige i 24 måneder (med mindre annet er spesifisert). Er opplevelsesgaven din nær utløpsdato kan du sende oss en beskjed med ønske om forlengelse her.
Vi trykker, pakker og sender opplevelsesgaver hver eneste hverdag. Så hvis du nylig har bestilt bør du motta din bestilling snarest. Er du bekymret for at det har skjedd noe med forsendelselsen din kan du kontakte oss på info@duglemmerdetaldrig.dk, eller på telefon 78 76 92 29, slik at vi kan hjelpe deg med å undersøke det.
Vi opplever dessverre at ordrebekreftelsene våre havner i kundenes spamfilter. Sjekk gjerne der først. Det kan også være at det er en liten skrivefeil i mailadressen, eller at det simpelthen har vært en kortvarig feil på plattformen vår da du bestilte. Skriv gjerne til oss med valgt opplevelse, ditt navn og kjøpsdato, så sørger vi for å sende ordrebekreftelsen din på nytt.
Vi opplever dessverre at ordrebekreftelsene våre havner i kundenes spamfilter. Sjekk gjerne der først. Det kan også være at det er en liten skrivefeil i mailadressen, eller at det simpelthen har vært en kortvarig feil på plattformen vår da du bestilte. Skriv gjerne til oss med valgt opplevelse, ditt navn og kjøpsdato, så sørger vi for å sende ordrebekreftelsen din på nytt.
Hvis du ikke har en aktiv booking enda, kan du bytte til annen opplevelse her.
Når du starter byttingen får du beskjed om verdien av ditt eksisterende opplevelsesbevis og kan deretter fortsette videre. Er din nye opplevelse dyrere vil du bli bedt om å betale prisdifferansen. Finner du en billigere opplevelse sender vi deg et åpent gavekort som du kan benytte på opplevelsesplattformen vår.
Vi sender deg en ordrebekreftelse og nytt opplevelsesbevis på mail. Ditt nye opplevelsesbevis er gyldig i 24 måneder fra byttedagen.
Vil du hellere snakke lidt med os?
Lørdag og Søndag: 10.00 til 14.00
Vi gleder oss til å høre fra deg
Britta
Anna
Rikke
Oscar
Gustav
TrueStory AS
Org. nr.: 917 636 907
Calmeyers Gate 5, 0183, Oslo
info@truestory.no / 219 51 327
Bankopplysninger
Reg nr. 7633 – Konto nr.: 0002133289
Handelsbanken